środa, 11 września 2013

Wstęp

Od jakiegoś czasu coraz więcej po górach chodzę i plan jest taki żeby chodzić jeszcze więcej.
Na tym blogu chcę opisać swoje wrażenia kogoś kto tak naprawdę zaczyna swoją przygodę z górami.
Mam nadzieję, że stanie się to moją pasją.

Swoje wędrówki opiszę w osobnych postach, teraz jednak chcę się podzielić jednym przeżyciem z dzisiaj.

Mimo, że zapowiadali chmury i deszcz postanowiłem wejść dzisiaj na Kasprowy Wierch. Już na 1400 metrach widać było mniej więcej tyle





Za to po wejściu na górę



Warto było :)

9 komentarzy:

  1. to cudowne jeśli człowiek ma pasje i może ją realizować :-) cudowne zdjęcia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. próbowałem panoramę zrobić, dopiero byłaby ładna, ale aparat coś się gubił i nie potrafił

      Usuń
  2. Zapowiada się całkiem fajnie :) no i nie ukrywam, że liczę na miłą lekturę i zapierające dech w piersiach zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To bym musiał Sonię zabrać, ona zdjęcia umie robić ;)
      Może kiedyś da się namówić :D

      Usuń
    2. Pozwoliłam sobie zerknąc na blog Sonii, no i faktycznie ten pomysł ze wspólną wyprawą jest trafiony :)

      Usuń
    3. Oj jest ;) chętnie bym sama stanęła przed Jej obiektywem :)

      Usuń
  3. bardzo Wam dziękuje :-) mam propozycje :-) wybierzmy się razem :-)

    OdpowiedzUsuń